詫びだって
http://www.dealextreme.com/forums/Forums.dx/Forum.-100~threadid.805956Dear All,We sincerely apologize for the latest delay on CSE Ticket and ShipmentAbout Delay on Receiving Your Packages:Lots of packages shipped via China Post were delayed and we do understand your frustrations on long-time waiting. If the packages were confirmed lost by the shipping commpany, we will definitely process you refund or reshipment. If there is no feedbacks shown the packages got lost yet, we would really appreciate if you guys would wait with more patience.Even though the delay on transportation is really beyond DX controls, but we will take full responbility and refund or resend what you have ordered if your packages confirmed lost.We are always here for you and we will never take your money and leave you without receiving the packages.About Delay on Responsing CSE Tickets:Since recently lots of tickets coming in for tracing packages, it's a bit beyond CS Team's processing capability, the responsed time may extend to more than 72 hours. All the tickets are in queue, should you have already opened a ticket, please do not close it and re-open a new one, or open multiple tickets for one issue, it will cause much delay.Our CS Team are working over time to catch up the program, we will make sure to get back to you as soon as possible.Thank you for your understanding and patience.DealExtremeのフォーラムで 一応詫びが入ってますね中国ポストのパッケージが遅れている・・・お詫びします。無くしたことが確認されたのなら 返金か再送するつもりであった・・・放っておくつもりはない・・・・中国ポストが無くしたと言って来ない限りは 返金も再送もしない対応待ちと言うことらしい ただ対応はすると書いてある。忍耐にお詫びしますと書いてあるCSEの返信が72時間以上かかっている 処理能力を超えている開けたり閉じたりしないで欲しい。なんどもチケットを開けないで欲しい・・・ようは返事がないことで また新しいチケット(要は質問し直すと)それだけに対応に追われて 返信がさらに遅れると言うことらしい今月頭に 注文した Kaidomainも 1/8に発送した香港ポストも 登録無いままもう2週間 kaiの場合は ホント書留で送っているかも怪しいですけどまあ気長に待とうかねどっちも後1週間もすれば 旧正月で動かないだろうしまあ来たとしても 2月末ですね某番組で 世代性別で 考え方もなにも違うのが中国と言っていたけど見た目を替えれば 秩序ルールが無くスタンダードが無く と受けられちゃうかもね無くしましたと言って じゃあどうしてとなるはずなんだけどね気長に気長に