(8) 完ぺきな製品搭載のチェックリストを作る7つのヒント、7 Tips to Create the Perfect Product Onboarding Checklist
Don’t present it to the baby. 赤ん坊にそれを提示しないでください。Keep in mind that oversimplifying can become tedious and overbearing. Once you’ve built up a user’s confidence and they have become familiar with your interface, you can begin rewarding the user by reducing the amount of guidance and instructions you provide. 単純化し過ぎると、退屈で、バカにしているようになるということを念頭においてください。 あなたがユーザーの信頼を増強し、そして彼らがあなたのインタフェースに精通した途端に、あなたは、あなたが与えるガイダンスとインストラクションの量を減らすことによって、ユーザーに報い始めることができます。Incorporate more innovative and abstract ways to move users through tasks, quickly. Implement elements, such as keyboard shortcuts, to accomplish tasks more seamlessly, while simultaneously making your onboarding process more user-friendly. 仕事を通して、ユーザーを素早く動かすいっそう革新的で、抽象的な方法を組み込んでください。 同時にあなたの搭載プロセスをいっそうユーザフレンドリーにする一方で、いっそうスムーズにタスクを達成するために、キーボード・ショートカットのような、要素を実装してください。5. Motivate users with gamification elements ゲーミフィケーション要素でユーザーに動機付けBuilding off the idea of little wins and rewards, every application or experience must present its user with some sort of motivation to engage or to give them purpose, like engaging in something that is bigger than themselves. ほとんど勝利と報酬のない考えから離れて構築をして、すべてのアプリケーションあるい経験は、彼ら自身より大きい何かに携わるような、かみ合うか、あるいは目的を与えるある種の動機づけでそのユーザーに提示しなければなりません。Most people require some level of challenge in their lives to stay motivated. たいていの人々はやる気ある状態でいるのに彼らの人生で若干の挑戦のレベルを必要とする。Whether you’re challenging yourself, a friend, or completing tasks to win some sort of reward, winning feels satisfying when you’ve been sufficiently challenged. Take video games, for instance, video games get a bad rap for being extremely addictive, and mind-numbing, but it takes hard work to complete a difficult game. あなた自身、友人、に挑戦しているか、あるいはある種の報酬を勝ち取る仕事を完了しているかにかかわらず、あなたが十分に挑戦されてきているとき、勝利で満足を感じます。 ビデオゲームはどうか、例えば、ビデオゲームが極めて中毒性があり、頭をぼんやりさせることに対して悪評を受けますが、しかし困難なゲームを完了するのに努力を要します。Users enjoy challenges, whether challenging themselves, working to win awards, or competing with others. It turns out that nothing makes us happier than hard work. We all like to be challenged, especially if we are rewarded. ユーザーは、彼ら自身挑戦して、賞を勝ち取ろうと努力するか、あるいは他の人たちと競争するかにかかわらず、挑戦を享受します。何も困難な仕事より我々を幸せにしないということが分かります。 特にもし我々が報酬を与えられるなら、我々はすべて挑戦されることを好みます。