Once you’ve answered these questions, you can define the acceptance criteria, and then move onto refining sprints into tasks.
あなたがこれらの質問に答えた途端に、あなたは受付け基準を定義して、次に、タスクにスプリントを洗練することに、取り掛かることができます。
Refine work into tasks
タスクへの作業を洗練すること
Next, identify the more granular tasks required for each of the activities. Remember, think in terms of complexity rather than time when refining tasks.
次に、それぞれの活動のために必要とされるいっそう粒状のタスクを識別してください。 タスクを洗練するとき、時間よりむしろ複雑度に関して、考えることを思い出してください。
Take the end-user content story: “As a commercial printer user, I need a clear error message displayed onscreen when the printer fails. I need corresponding troubleshooting and resolution instructions so that I can quickly get the printer working again and deliver my customers’ order on time.”
エンドユーザのコンテンツストーリーを取得してください:「商用プリンター利用者として、プリンターが失敗するとき、私は明確な誤りメツセージがスクリーン上で表示されることを必要とします。 私が速くプリンターが再び動くように、そして時間通りに私の顧客の注文を届けることができるように、私は対応する障害探索と解決の指示を必要とします。」
Based on the above, I can say: “For a printer, we need consistent error messages that display when a fault occurs.”
上記に基づいて、私は「プリンターのために、我々は、障害が起こるとき、表示する一貫したエラーメッセージを必要とします。」と言うことができます。
An error message alone is usually not enough for someone to identify what happened, know what to do next, and successfully perform the resolution. Therefore, I need to define tasks to develop content that fills each of these requirements, but the troubleshooting design can wait until I finish the error messages support.
誤りメツセージだけでは、通常、誰かが何が起きたか識別して、次に何をするべきか知って、そして成功裏に解決を行なうのに十分ではありません。 そのために、私はこれらの各要件を満たすコンテンツを開発するためタスクを定義する必要がありますが、しかし障害探索設計は、私がエラーメッセージ支援を終えるまで、待つことができます。
Because I like to break the tasks into content-specific chunks, based on the content story and my analysis of the story, the tasks for Sprint 2 might include:
なぜなら私はコンテンツに特定のいくつかの塊に仕事を分解することを好みますから、コンテンツ物語と物語の私の分析に基づいて、スプリント2のためのタスクは次のものを含むかもしれません:
l Analyze current error message deliverables (product lines A-C)
最新のエラーメッセージ配信物(製品ラインA―C)を分析すること
l Create a diagram of current error message deliverable structure
現在のエラーメッセージ配信物構造図を作成すること
l Identify pattern variations by product line
製品ラインごとにパターン変異を識別すること
As you work on chunking, save time and effort by leveraging existing task classifications and naming tasks using verbs to indicate the action performed.
あなたが塊に取り組むとき、行なわれた行動を示す動詞を使って既存のタスク分類とタスクの命名をてこ入れすることによって、手間を節約してください。
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