The What’s New Post Tab
新ニュース投稿タブ | Highly anticipated features need additional documentation so that customers can quickly understand their impact. For those features, writers create a What’s New Post tab. The tab provides stakeholders with a centralized place to collate setup requirements, video demonstrations, and additional considerations. Once stakeholders verify the information, content curators publish the What’s New Post on Community, an interactive site designed to help customers deepen their knowledge of Workday applications and maximize their investment.
大いに予想される特徴は、顧客が速くそれらの影響を理解することができるように、追加のドキュメンテーションを必要とします。 それらの特徴のために、執筆者が新ニュース投稿タブを作成します。 タブはセットアップ必要条件ビデオデモと追加の考察をページ順にそろえる集中管理される場所を、利益関係者に提供します。 利益関係者が情報を実証する途端に、コンテンツのキュレーターがコミュニティー(顧客が彼らの就労時間アプリケーションの知識を深くするのを手伝って、そして彼らの投資を最大にするよう設計された対話型のサイト)上で新ニュース投稿を出版します。 The What’s New Post covers additional information on what customers need to do to implement a feature and what happens if they decide not to. It also includes links to the customer-generated original feature discussion, demonstrating Workday’s commitment to working on customer-based ideas.
新ニュース投稿は顧客が特性を実装するために必要があることについてや、もし彼らがそうしないことに決めるなら、起こることに追加情報をカバーします。 それは同じく、顧客ベースのアイデアに取り組むことへの 就業日の関与を実演して、顧客生成の元の特徴議論へのリンクも含みます。 In addition, the What’s New Post includes links that direct customers to the Administrator Guide, which describes real-world applications of the features and includes multiple types of information:
加えて、新ニュース投稿は顧客を管理者ガイドに導くリンクを含みます。そのガイドは機能の実世界のアプリケーションを説明して、複数のタイプの情報を含みます。: l Setup
セットアップ l Configuration
構成設定 l Conceptual
概念的 l Reference
参照 l Example
例 |
The Advantage of Collaboration
協働の利点
Using the What’s New Collaboration tool has created a partnership between writers, PMs, Services, and other stakeholders, enabling internal collaboration as we organize and align curated content ahead of feature delivery. In turn, customers are able to save time and resources by leveraging feature documentation to assess the impact and plan testing of new features with every release cycle.
新ニュース協働ツールを使うことは執筆者やプロジェクトマネジャーやサービスとその他の利益関係者間の協力を作りました。我々が特徴配信に先行してキュレートされたコンテンツを組織化して、そして整理するにつれて、内部の協力を可能にします。順番に、顧客は、影響を評価して、そしてすべてのリリースサイクルで新しい特徴のテストを計画するために特徴ドキュメンテーションをてこ入れすることによって、時間とリソースを節約可能です。
LinkedInTwitter
リンクトイン ツイッター
We use cookies to monitor the traffic
我々はトラフィックをモニターするためにクッキーを使います。
==================================
インターネット・コンピュータランキング
==================================
ネットサービスランキング
==================================